Friday, July 17, 2009

UNIK DAN MENARIK

Salam....

Selamat Datang.... Terima kasih kerana singgah disini...

ADAKAH ANDA SEPERTI SAYA...SUKAKAN YANG UNIK DAN MENARIK...?

Saya menyajikan sesuatu yang UNIK dan MENARIK untuk
apa jua perayaan yang anda sambut…

Hari Raya bakal tiba…ada yang ingin pulang membawa buah tangan yang istimewa untuk ibu bapa dan orang tersayang….

Apa kata tahun ini bawakan sesuatu yang UNIK dan BERLAINAN….
seperti kuih-muih saya di bawah…

Gambar sebelum ni agak blur so ema ganti dengan gambar baru...PANAS LAGI DARI OVEN...tapi still la gambar hasil tangan dari yang tak cukup professional kan... :)


TART TUTTI FRUTTI = RM28 sebekas






















Harga bagi setiap bentuk RM 28 sebekas
Bunga Tulip = 50 bj
Jambu = 50 bj
Carrot = 50 bj
Manggis = 30 bj
Strawberry = 30 bj
Manggis dan strawberry agak rumit sebab itulah bilangannya lain.

2 comments:

  1. nampak sedap je, boleh pos ke terengganu tak?

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah...saya sedang berusaha mencari cara untuk menghntr melalui pos kuih tart ni....mencabar juga kerana risau dia hancur...tetapi sekiranya order terkumpul dari terangganu byk, kemungkinan juga untuk saya turun kesana...perkembangan terbaru akan saya update disini...

    ReplyDelete